Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

"Розвиток творчих здібностей учнів шляхом суґестивної технології навчання на уроках образотворчого мистецтва."

дата публікації: . Надруковано у: Малювання

 

Суґестопедія -це особливий напрямок у світовій  педагогіці , який, з метою впливу на мнестичні можливості учня, використовує засоби навіювання у звичайному стані свідомості з навчально - виховною метою.

Завдяки розмаїттю засобів впливу на особистість художньо – естетична освіта посідає особливе місце в системі загальної середньої освіти. Тому  актуальним є…

Комментарий (0) Просмотров: 580

«Створення медіатеки для розвитку емоційно – чуттєвої сфери учнів на уроках художньої культури».

дата публікації: . Надруковано у: Малювання

Зарниця Ю.М. Проект «Створення медіатеки для розвитку  емоційно – чуттєвої сфери учнів на уроках художньої культури». – Красноармійськ, 2014

         У даному проекті представлені відеоматеріали для роботи на уроках художньої культури під час сприймання художніх творів. Допомагають  у навчальному та виховному процесі зробити установку на духовний, моральний підтекст через чуттєві художні…

Комментарий (0) Просмотров: 486

ВІДКРИТИЙ УРОК З РЕЛЬЄФНОГО МАЛЮВАННЯ на тему: «Передача на малюнку лінійної об’ємності чашки.» (для учнів 7/А класу)

дата публікації: . Надруковано у: Малювання

ВІДКРИТИЙ УРОК З РЕЛЬЄФНОГО МАЛЮВАННЯ  на тему:  «Передача на малюнку лінійної об’ємності чашки.»  (для учнів 7/А класу)

 

Передача на малюнку лінійної об’ємності чашки

 

Мета:навчити дітей працювати з натуральною та зображувальною наочністю, зіставляти її; навчити дітей цілеспрямованого аналізування під час обстеження предметів з допомогою дотику; навчити визначати і розуміти форму, будову предмета, розмір; сформувати сенсорні еталони; навчити читати і правильно розуміти рельєфний малюнок, порівнювати його з натурою; сформувати в учнів уміння і навички графічного зображення предметів; збагачувати сенсорний досвід, розвивати мовлення та просторове мислення;…

Комментарий (0) Просмотров: 652

ВІДКРИТИЙ УРОК З РЕЛЬЄФНОГО МАЛЮВАННЯ на тему: «Передача на малюнку лінійної об’ємності чашки.» (для учнів 7/А класу)

дата публікації: . Надруковано у: Малювання

 

Передача на малюнку лінійної об’ємності чашки

 

Мета:навчити дітей працювати з натуральною та зображувальною наочністю, зіставляти її; навчити дітей цілеспрямованого аналізування під час обстеження предметів з допомогою дотику; навчити визначати і розуміти форму, будову предмета, розмір; сформувати сенсорні еталони; навчити читати і правильно розуміти рельєфний малюнок, порівнювати його з натурою; сформувати в учнів уміння і навички графічного зображення предметів; збагачувати сенсорний досвід, розвивати мовлення та просторове мислення;…

Комментарий (0) Просмотров: 454

«Використання збережених аналізаторів у розвитку творчого потенціалу учнів з порушенням зору середнього шкільного віку»

дата публікації: . Надруковано у: Малювання

«Використання збережених аналізаторів  у розвитку творчого потенціалу учнів  з порушенням зору  середнього шкільного віку»

 

Використання збережених аналізаторів у розвитку творчого потенціалу учнів з порушенням зору середнього шкільного віку.
 
Зорова система розвивається в тісному взаємозв'язку з іншими сенсорними аналізаторами. Найбільше значення має зв'язок зору з чуттєвим і слуховим сприйняттям. Порушення функції зору, яке займає у зрячих дітей основну роль, у незрячої дитини висуває на перший план інші аналізатори.
Взаємно доповнюючи один одного, слухові, шкірні, нюхові, вібраційні і зорові відчуття детально інформують про навколишній світ.
Дитині з порушенням зору необхідно підключення всіх збережених аналізаторів, щоб створити цілісний образ предмета.
Дотик, нюх, слух, смакові відчуття дають повне і правильне уявлення про предмети.
Цілісне сприйняття предметів забезпечує накопичення життєвого досвіду, так як образи сприйманих предметів зберігаються в пам'яті для розвитку внутрішнього уяви. При порушенні зору активується діяльність збережених аналізаторів тобто підвищується гострота сприйняття збережених видів чутливості, слухової, тактильної, температурної, м'язовий-суглобової).
Розвиток творчого потенціалу учнів є ще одним ефективним засобом використання цих збережених аналізаторів для розвитку внутрішнього уяви у незрячих дітей середнього шкільного віку. Творчість не тільки розвивають рівень пізнання, але і формують психологічний світ особистості, розвивають його внутрішнє уяву. …
Комментарий (0) Просмотров: 620

Сюжетно-тематична картина

дата публікації: . Надруковано у: Малювання

 

•Сюжет - це те, про що розповідається у творі. Чи можна вживати це слово щодо картини чи малюнка? Можна, якщо ми бачимо на них зображення подій. Сюжет художнього твору є надзвичайно важливим, хочай не головним.

Великі майстри, звертаючись до традиційних сюжетів, щоразу знаходять у них щось нове, важливе для своєї епохи.

 

Комментарий (0) Просмотров: 624

Формування національної свідомості школярів на уроках образотворчого мистецтва

дата публікації: . Надруковано у: Малювання

У наших руках найбільша з цінностей світу – Людина.Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного мармуру: десь у глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси. Які потрібно добути, очистити від усього зайвого.В.О.Сухомлинський Вступ Всебічний розвиток людини як особистості та формування її національної самосвідомості становить головну мету концепції…

Комментарий (4) Просмотров: 6391

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.