Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

Виховання творчих здібностей

дата публікації: . Надруковано у: Музичне виховання

Автор розробки: Сергеева О.І.


Дана робота розглядає питання розвитку музичних здібностей учнів класу скрипки.Професійне вчення музиці, на відміну від системи загальної освіти, виявляє приклад стійкості традиції, постійність. Необхідність перетворень тут не так очевидна через специфіку - індивідуальну форму спілкування вчителя і учня, що дає безконечні можливості творчості. Уроки видатних педагогів-музикантів являють собою достовірно культурний феномен, що природно, бо школа («скелі» - лат.) - це перш за все Вчитель, і школа в нім.
Великі музиканти впродовж всієї історії виконання бачили завдання педагога у формуванні глибоких, мислячих художників. І урок тоді - високо творчий акт, спільне творення Музики. При цьому завдання - як здійснити урок як культурне явище в житті кожного учня музичної школи - залишається невирішеною. Підхід до уроку в практиці початкового вчення характеризується вузькою спрямованістю на передачу виконавського досвіду. Урок з школярем мало відрізняється від уроку із студентом. А при «допоміжній» ролі виховання, незатребуваній в уроці виявляється незрідка і сама Музика. Очевидно, що сьогодні перед початковою музичною педагогікою, і зокрема педагогікою скрипковою, коштує завдання звернення «уроку спеціальності» в урок музики - для дитини.
Завдання музичних шкіл полягає не тільки в підгото
Добавить комментарий
  • Комментарии не найдены

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.