Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

Позакласний захід з хімії для 7 класу "Вода - основа життя"

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки: Ланова Тетяна Анатоліївна


Позакласний захід для учнів 7-го класу .
Вода - основа життя.
Мета : розширити уявлення проводу як найпоширенішу сполуку на Землі ;
визначити значення води в природі , народному господарстві та побуті ; поглибити та закріпити знання про колообіг води ;
виховати любов до природи , переконання у…
Комментарий (0) Просмотров: 258

Позакласний захід з хімії для 7 класу "Вода - основа життя"

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки : Ланова Тетяна Анатоліївна 

 

Позакласний захід для учнів 7-го класу .

Вода - основа життя.

Мета : розширити уявлення проводу як найпоширенішу сполуку на Землі ;

визначити значення води в природі , народному господарстві та побуті ; поглибити та закріпити знання  про колообіг води ;

виховати любов до природи…

Комментарий (0) Просмотров: 906

Посібник «Хімія Контрольні роботи 8 клас»

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки: О.Ф. Цинюк


Контрольні роботи  мають поелементний характер, де враховано всі можливі учнівські операції, що суттєво спрощує сам механізм перевірки контрольної роботи та її аналіз разом з учнями. Завдання підібрані за принципом зростання рівня складності.

Комментарий (0) Просмотров: 489

Періодична система хімічних елементів з позиції теорії будови атома.

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки: Монастирецька Наталія Романівна


Метою роботи є розширити знання учнів про періодичну систему хімічних елементів; на підставі знань про будову атома й будови електронних оболонок атомів показати взаємозв’язок між розміщенням хімічних елементів у періодичній системі та їхніми властивостями; показати взаємозв’язок періодичної зміни електронних структур атомів хімічних елементів та їх властивостей.

Комментарий (0) Просмотров: 387

Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки: Ковбаса Татьяна Витальевна


Дати поняття про чисті речовини та суміші. Сприяти формуванню знань про  способи розділення сумішей, вмінь поводження з лабораторним обладнанням та реактивами;

забезпечити розвиток вмінь аналізувати, порівнювати , робити висновки та висловлювати власні думки в процесі обробки інформації,  проводити експеримент з дотриманням правил техніки безпеки, організовувати своє робоче місце;

 виховувати працелюбство, зібраність, почуття відповідальності, комунікативні компетенції, прагнення досліджувати природу.

Комментарий (0) Просмотров: 372

Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки: Гончаренко Наталія Олександрівна


Урок з хімії у 7 класі за технологією "Розвитик критичного мислення". Це урок - подорож, який дозволить учителю та учням співпрацювати у дружній атмосфері, та застосовувати здобуті знання на практиці.

Комментарий (0) Просмотров: 431

Урок на тему "Сульфатна кислота"

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки: Павленко Олена Миколаївна


Розробка уроку для 10 класу.

Мета:

  • узагальнити та поглибити знання про властивості сульфатної кислоти; засвоїти правила приготування розчину сульфатної кислоти і повторити правила безпеки під час роботи з нею;
  • ознайомити учнів зі специфічними властивостями концентрованої сульфатної кислоти;
  • розширити знання про сфери її використання;
  • вдосконалити вміння складати рівняння реакцій, розвивати вміння спостерігати, узагальнювати та робити висновки
Комментарий (0) Просмотров: 414

Урок в 9 класі «Швидкість хімічної реакції»

дата публікації: . Надруковано у: Хімія

Автор розробки: Рудько Наталія Володимирівна


Сформувати уявлення про швидкість хімічних реакцій і причини від яких вона залежить. Продовжити формувати поняття хімічної реакції і систематизувати отримані знання, розвивати мислення, увагу, пам’ять, уміння спостерігати. Сформувати поняття каталізатор та каталітична реакція. Прививати бажання здобувати нові знання, розвивати світогляд, і формувати цілісну картину світу. Вчитися використовувати свої знання на практиці. Формувати міжпредметні зв’язки.

Комментарий (0) Просмотров: 427

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.