Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

Семінарське заняття. 10 клас Нові тенденції розвитку культури 1917-1921рр

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Колода Ірина Юріївна


У 2016 – 2017 навчальному році в межах курсу історії, згідно Наказу МОНУ від 14.07.2016 року № 826 до навчальних Програм, учні 10 класів вперше опанують новий від уроків – практичні заняття. Пояснювальна записка до Програми визначає: «Акценти в оновленому змісті Програми поставлено на: … відновленні,…

Комментарий (0) Просмотров: 674

Володимир Великий

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Катоній Катерина Олександрівна


Використовуючи інформаційні моделі в програмному середовищі FreeMind та за допомогою онлайн сервіса WikiWallознайомити учнів з діяльністю князя Володимира, рефор­мами, які він впровадив; з'ясуєвати, чому запровадження християнства вважа­ється епохальним переворотом в історії Київської держави. Разом з вчителем інформатики намагались розвивати практичні уміння та навички учнів щодо наочного…

Комментарий (0) Просмотров: 377

Урок з історії України для 9 кл. Традиційно-побутова культура у селі та місті. Релігійне життя. Доля української жінки

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:      

  • з’ясувати особливості традиційно-побутової культури в українському селі та місті, проаналізувати стан релігійного життя та долі української жінки в першій половині XIX ст. в Україні.
  • аналізувати невеликі за обсягом іс­торичні джерела, виявляючи упереджену інформацію;
  • розвивати вміння працювати з історичними джерелами, підручником, історичною картою,…
Комментарий (0) Просмотров: 1082

Урок з всесвітньої історії для 8 кл.Народження нової європейської науки

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:      

  • визначити особливості європейської науки, її зміст;
  • аналізувати невеликі за обсягом іс­торичні джерела, виявляючи упереджену інформацію;
  • розвивати вміння працювати з історичними джерелами, підручником, іншими видами інформації, аналізувати факти та події, робити висновки, свідомо ставитися до результатів навчальної діяльності;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до історичного минулого, Європи, на прикладі діяльності вчених-представників.
Комментарий (0) Просмотров: 1299

Урок з всесвітньої історії для 8 кл. Контрреформація в Європі. І. Лойола. Єзуїти

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:     

  • визначити особливості Контрреформації в Європі, її зміст; з'ясувати історичні наслідки для Європи;
  • аналізувати невеликі за обсягом іс­торичні джерела, виявляючи упереджену інформацію;
  • розвивати вміння працювати з історичними джерелами, підручником, історичною картою, іншими видами інформації, аналізувати факти та події, робити висновки, свідомо ставитися до результатів навчальної діяльності;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до до будь-якої релігії та повагу до думок інших.
Комментарий (0) Просмотров: 973

Урок з історії України для 11 кл. Початок лібералізації суспільного життя. «Відлига»

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:       

  • розкрити сутність процесу десталінізації, показати його особливості в Україні. Дати оцінку періоду 1953—1964 рр.
  • аналізувати невеликі за обсягом іс­торичні джерела, виявляючи упереджену інформацію;
  • розвивати вміння працювати з історичними джерелами, підручником, історичною картою, іншими видами інформації, аналізувати факти та події, робити висновки
  • розвивати історичну свідомість учнів. Вчити учнів мати власну думку з приводу конкретних історич­них явищ і процесів, обґрунтовувати і відстоювати її.
Комментарий (0) Просмотров: 1215

Урок з історії України для 9 кл. Національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848-1849 рр. в Австрійській імперії.

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:      

  • визначити особливості Національно-визвольного руху на західноукраїнських землях під час революції 1848-1849 рр., її зміст; з'ясувати становише українців на цих землях;
  • аналізувати невеликі за обсягом іс­торичні джерела, виявляючи упереджену інформацію;
  • розвивати вміння працювати з історичними джерелами, підручником, історичною картою, іншими видами інформації,…
Комментарий (0) Просмотров: 548

Урок з історії України для 11 кл. Внутрішньополітичне й економічне становище УРСР

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:     

  • ознайомити учнів з основним змістом, хронологічними межами періоду повоєнної відбудови;
  • розвивати вміння працювати з історичними джерелами, підручником, історичною картою, іншими видами інформації, аналізувати факти та події, робити висновки, свідомо ставитися до результатів навчальної діяльності;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до історичного минулого України.
Комментарий (0) Просмотров: 587

Урок з всесвітньої історії для 8 кл. Високе Відродження

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:      

  • ознайомити учнів з основними принципами, хронологічними межами епохи Високого Відродження, творчістю видатних митців італійського Відродження;
  • розвивати вміння працювати з історичними джерелами, підручником, історичною картою, іншими видами інформації, аналізувати факти та події, робити висновки, свідомо ставитися до результатів навчальної діяльності;
  • виховувати шанобливе ставлення учнів до історичного минулого Європи, залучатися до загальнолюдських цінностей.
Комментарий (0) Просмотров: 554

Урок з всесвітньої історії для 9 кл. Франція у період Реставрації. Липнева революція і Липнева монархія.

дата публікації: . Надруковано у: Історія

Автор розробки: Середа Олексій Борисович


Мета та завдання:     

  • встановлювати хронологічну послідовність подій;
  • відстежувати політичний розвиток Франції у 20–40-­і рр. ХІХ ст.; визначати причини і наслідки Липневої революції;
  • давати характеристику визначним особистостям періоду;
Комментарий (0) Просмотров: 695

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.