Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

План конспект уроку

дата публікації: . Надруковано у: Фізична культура

Автор розробки: Ільченко Вікторія Юріївна


                                 План конспект

 

Інтегрованого уроку з природознавства та фізичної культури для 4-го класу

 

                    

 

             Парад Планет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вчитель методист : Ільченко В.Ю.

Широківська СЗШ №1

 

 

Завдання уроку:

1.Повторити вправи з малим м’ячем.

2.Закріпити ведення м’яча на місці та під час ходьби.   

3.Дати елементарні уявлення про будову Сонячної системи.

Інвентар: баскетбольні м’ячі, фітбольні м’ячі, малі м’ячі, обручі, кеглі, мішені червоного кольору.

І Підготовча частина (15 хв )

Пульсометрія

Діти шикуються у коло.

-Діти, ми з вами мешканці планети Земля. « Домівкою» для нашої планети є Сонячна система. Сонячну систему утворюють зорі, Сонце з іншими планетами та космічними тілами, які обертаються навколо нього. Наша Сонячна система-це маленька частинка Всесвіту.

Всі планети, як єдиний організм, живуть і дихають одним космічним життям. Давайте зараз спробуємо відтворити дихання Всесвіту. За допомогою кеглів на підлозі зали робимо спіраль. Діти у колоні за направляючим по спіралі доходять до середини зали, по звуковому сигналу йдуть в зворотньому напрямку і т.д.

Ходьба.

-  на носках, руки вгору;

- на п’ятах, руки за голову;

- з високим підняттям стегна, руки всторони.

Біг.

Сонце – центральне тіло Сонячної системи, гігантська розпечена газова куля. Саме завдяки Сонцю існує життя на нашій планеті. Без його енергії, тобто без сонячного світла і тепла, не могли б жити ні рослини, ні тварини, ні люди. Погляньте, як сонечко світить, зігріваючи нас і даруючи нам радість. Зараз кожен із вас спіймає промінчик сонця. Ми спробуємо з ним погратись. Діти шикуються у коло.

Вправи з малим м’ячем.

І.В. п.- о.с. м’яч у правій руці;

   1.Руки вгору, перекласти м’яч у ліву руку.

   2.В. п. (10 разів )

ІІ.В.п.- о. с. м’яч у правій руці.

  1. Руки через сторони вгору, перекласти м’яч у ліву руку(вдих);
  2. Опустити руки вниз(видих);

   3-4. Те саме(10 р.)

 ІІІ. В.п.- те саме;

   1.Підкинути м’яч угору;

   2.Спіймати м’яч, в. п.(10 р.)

ІV. В. п.- те саме.

  1. Підкинути м’яч угору;

   2-3. Виконати два хлопки;

   4.Спіймати м’яч, в. п.(10 р.)

  1. V. В.п.-те саме;

    1.Підкинути м’яч угору;

     2.Присід;

     3-4. Спіймати м’яч, в.п.(10 р.)

VІ. В. п.-те саме;

  1. Підкинути м’яч угору;
  2. Виконати хлопок попереду тулуба;
  3. Виконати хлопок позаду тулуба;
  4. Спіймати м’яч, в. п.(10 р.)

VІІ.В.п.- стійка руки вгору, м’яч у руках;

  1. Присід;
  2. В. п.;
  3. Нахил тулуба вперед, перекотити м’яч з руки в руку;
  4. В.п.(10 р.)

VІІІ.В. п.- о.с., м’яч у правій руці;

  1. Підняти, зігнуту в коліні праву ногу і перекласти м’яч під коліном у ліву руку;
  2. В. п.- м’яч у лівій руці;

3-4. Те саме під другою ногою (10 р.)

ІІ Основна частина (25 хв)

Клас ділиться на дві команди.

Планети – це щільні кулеподібні космічні тіла, які з неймовірною швидкістю обертаються довкола центрального тіла своєї космічної системи – зорі.

Окрім Землі довкола Сонця обертається ще сім великих планет. Вони рухаються по своїх « шляхах»-орбітах навколо Сонця.

 Меркурій є найближчою до Сонця планетою й найменшою.

Естафета 1

Перший гравець йде, підкидаючи маленький м’яч угору, доходить до позначки(кеглі), метає  м’яч у горизонтальну ціль(обруч), повертається назад, передає маленький м’яч наступному гравцеві.

Уран. Унікальним серед інших планет його робить те, що він обертається, «лежачи на боці». Якщо інші планети можна порівняти з дзигою, що обертається, то Уран більше схожий на кульку, яка котиться.

Естафета 2.

Перший гравець котить м’яч до позначки (кеглі), назад повертається бігом, тримаючи м’яч у руках і передає його наступному гравцю.

Марс.

Червоний колір поверхні Марса зумовлений великою кількістю оксиду заліза в його грунті.

Ествфета 3.

Перший гравець йде з веденням м’яча до позначки, котить м’яч назад слідуючому гравцю, бере малий м’яч, який лежить біля кеглі, метає у вертикальну ціль червоного кольору. Малий м’яч кладе у позначці, повертється назад, передає естафету наступному гравцеві.

Венера. Близька за розміром і масою до Землі. Це найгарячіша планета. Температура її поверхні перевищує 400 градусів.

Естафета 4.

Передача м’яча у русі парами. Виконує одна пара до позначки і назад передають наступній парі м’яч.

Нептун. Має 14 супутників. Найбільший з них – Тритон – єдиний великий супутник, що рухається в зворотному напрямку.

Естафета 5.

Вправу діти виконують парами. Один гравець веде м’яч, інший біжить навколо нього. Вправу виконують до позначки (кеглі), повертаються назад, передають естафету двом наступним гравцям.

Сатурн. Відомий своєю системою кілець, що оперізують планету навколо екватора і складаються з безлічі крижаних часток.

Естафета 6.

Два гравці стають в обруч. Один тримає обруч. Другий – іде з веденням м’яча. Таким чином йдуть до позначки, повертаються назад, передають естафету двом наступним гравцям.

Юпітер. Найбільша з усіх планет. Вона в два з половиною рази масивніша від усіх планет,  разом  узятих.

Естафета 7.

Перший гравець іде з веденням фітбольного м’яча до позначки й назад, передає м’яч наступному гравцеві.

Земля є  унікальною планетою. Від інших планет вона відрізняється тим, що в її атмосфері є вільний кисень. Питання про наявність життя де-небудь, крім Землі, залишається відкритим.

 Естафета 8.

Діти шикуються у колони. Беруть гравця, що стоїть попереду за пояс. Капітан веде м’яч до позначки, команда слідує за ним. На позначці капітан передає м’яч гравцю, що стоїть за ним, а сам стає у кінець колони. Наступний гравець веде м’яч до лінії старту і т. д. Виконують вправу поки капітан знову стане першим.

Підсумки змагань.

Парад планет – астрономічне явище, при якому деяка кількість планет Сонячної системи шикується по один бік від Сонця в невеликому секторі. Максимальне зближення небесних тіл називається з’єднанням.

Вчитель стає у центрі зали. Діти йдуть по колу з веденням м’яча. По звуковому сигналу діти шикуються у колону перед вчителем. Ведення м’яча на місці. По звуковому сигналу -  те саме.

ІІІ Заключна частина ( 5хв.)

Вчитель з дітьми стають у коло, беруться за руки.

- Діти, ми з вами побували у центрі Сонячної системи. Навіть у безмежному космосі планети іноді об’єднуються, створюючи парад планет. А ми, мешканці однієї планети Земля, дозволяємо собі сваритись один з одним, ображатись один на одного і навіть воювати. Та в світі є також добро, любов, мир, прощення, які об’єднують людей. Давайте зараз об’єднаємось очима.

Починаючи з вчителя, діти почергово дивляться один одному в очі.

- Обєднуємось серцями.

Починаючи з вчителя, діти почергово стисканням долонь передають імпульс « я тебе люблю».

Передаємо наш промінчик любові і миру Всесвіту.

Пульсометрія

 

 

 

 

 

Добавить комментарий
  • Комментарии не найдены

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.