Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

Найрозумніший студент

дата публікації: . Надруковано у: Конкурс "Інтерактивна презентація"


Автор розробки: Дронь Вікторія Василівна


Кожного року в навчальному закладі проводять тижні математично-природничих дисциплін. Пропоную на Ваш розгляд розробку інтелектуальної гри "НАЙРОЗУМНІШИЙ СТУДЕНТ". Гра проводиться аналогічній телевізійній програмі «Самый умный». Приймають участь 12 учасників, які змагаються в ІІІ турах. За декілька тижнів учасникам повідомляються теми з яких дисциплін буде проводитися інтелектуальна гра.

В першому турі будуть наводитися питання з даних дисциплін по черзі. До запропонованого питання буде надано чотири відповіді, з яких необхідно за 15 с вибрати одну правильну відповідь. За кожну правильну відповідь учасник отримує 1 бал. До другого туру проходять шість студентів, які відповіли правильно на більшість питань. Обов’язково необхідно задати п’ятнадцять питань. Якщо неможливо визначити всіх переможців, то гра продовжується до обрання шести студентів (додатково розроблено ще п’ятнадцять питань).

В другому турі наводиться 12 категорій. В нашому випадку запропоновано такі:

  • Сюрприз (кулінарія);
  • Хімія;
  • Фізика;
  • Географія;
  • Явища природи;
  • Казки;
  • Біологія;
  • Спорт;
  • Математика;
  • Видатні постаті;
  • Інформатика;
  • Астрономія.

Перед початком другого туру проводиться жеребкування хто буде перший вибирати категорію, за допомогою інтерактивної вправи «Дешифрування». З кожної категорії передбачено дати відповідь на п'ятнадцять  запитань за 2 хвилини. За кожну правильну відповідь кожен учасник отримує 1 бал. Учасники вибирають категорію по черзі. Пройшовши одне коло, вибирають ще по одній категорії, таким чином, щоб кожний обрав по дві категорії. З шести учасників до третього туру проходить лише три.

У третьому туру пропонується такі теми:

  • Життя та творча діяльність Галілео Галілея (червоний колір);
  • Життя та творча діяльність Альберта Ейнштейна (синій колір);
  • Життя та творча діяльність Івана Пулюя (жовтий колір).

Кожна тема має свій колір. Перед початком туру знову проводять жеребкування, хто буде перший обирати одну із тем, за допомогою інтерактивної вправи «Дешифрування». Після цього перед учасниками з’являється поле з цифрами, за 15 с необхідно запам’ятати свої цифри (свій колір теми). На ігровому полі є четверта тема «Загальні питання» сірого кольору. Якщо учасник відкриває питання своєї теми і за 10 с повинен дати відповідь, і за правильну відповідь він отримує 2 бали. Якщо питання суперника, то за правильну відповідь отримує 3 бали. Якщо відкриває загальні питання, то отримує 1 бал.

Даний захід зацікавлює дітей до навчання та спонукає до здорової конкуренції. Пропонується проводити між студентами 1 курсу (10-11 класи). 

Вкладення:
ПосиланняОписРазмір файлу:СтвореноЗмінено
Доступ за посиланням (https://1drv.ms/u/s!AuNnnrWNcnj_gh33tSsZjRS9VyAs)https://1drv.ms/u/s!AuNnnrWNcnj_gh33tSsZjRS9VyAs 1 kB2016-08-25 17:482016-08-25 17:48
Добавить комментарий
  • Комментарии не найдены

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.