Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

«Вплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності школярів»

дата публікації: . Надруковано у: Карантин/Плагиат

 


Автор розробки: Кубанська Наталія Володимирівна


 

У методичній розробці аналізуються шляхи впливу художньо-естетичної діяльності на духовний розвиток школярів

На даному етапі демократизації українського суспільства особливо актуальним є процес становлення духовності особистості. Саме система навчання та виховання молоді складає найважливіший соціальний інструмент збагачення духовності, формування художньої свідомості, смаків та ідеалів особистості. Одним із напрямків реорганізації змісту навчально-виховного процесу є гуманізація та гуманітаризація змісту освіти, збільшення ролі художньо-естетичного виховання як засобу творення духовного світу людини, розуміння нею безкінечності світобудови та її розвитку в Гармонії, Красі, Любові.

Доведено (В.В. Давидов, О.М. Леонтьєв, Г.І. Щукіна), що провідні фактори формування особистості становлять діяльність і спілкування. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень (Б.Г.Ананьєв, Д.Б. Ельконін, О.М. Леонтьєв) допомагає виділити вікову градацію провідних типів діяльності дитини, таких як: предметна діяльність, гра, пізнавальна діяльність, спілкування, трудова діяльність. Але "психологи, як правило, випускають художньо-естетичну діяльність, яка заслуговує бути відзначеною як самостійна, а не похідна від трудової, гностичної діяльності та спілкування" [1].

Художньо-естетична діяльність є важливим елементом педагогічного процесу в школі. Через цю діяльність:

- здійснюється знайомство дитини з національними та світовими надбаннями культури, які знайшли своє відображення у різних видах мистецтва;

- розвиваються розумові здібності учнів, їх інтелект; збагачується емоційна сфера і культура почуттів;

- формується система моральних цінностей; з’являються можливості вибору дитиною виду і жанру мистецтва для творчості;

- розвиваються художні смаки, здібності, естетичні переваги.

 

 

Вкладення:
ФайлОписРазмір файлу:СтвореноЗмінено
Завантажити цей файл(ВПЛИВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.docx)ВПЛИВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.docx 35 kB2015-12-16 11:522015-12-16 11:52
Добавить комментарий
  • Наталья Владимировна, вижу Вы так и не поняли, что выдавать чужие работы за свои, как минимум не красиво! Заметьте, это уже не впервые!!! Очередное Ваше "творчество" - это статья Т. С. Гужановой (кандидат філологічних наук, доцент), Н. Ю. Рудницька "Вплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності молодших школярів" - http://govuadocs.com.ua/docs/2945/index-402473-1.html . И опять же, те же самые авторы, у которых Вы, мягко говоря, очередной раз позаимствовали статью. ПОЗОР!!! К Совести не обращаюсь, нет смысла!

    Вложения :
  • Полностью подтверждаю замечание.
    Оригинал статьи http://studentam.net.ua/content/view/7698/97/
    авторы "Т.С. Гужанова и Н.Ю. Рудницька" соответственно разработка переносится переносится в папку "Карантин/плагиат" без возможности редактировать и заказывать сертификат.

  • Более того, эта статья Вами уже была ранее (13.11.2015) перемещена в категорию «Карантин/Плагиат». Сергей Владимирович, нас с Вами проверяют на бдительность! Всё это я сказала на форуме в теме "Плагиат и компетентность" (пост #251). Кроме того, есть и другие "труды" г-жи Кубанской, которые требуют внимания (см. пост #216 - откровенный плагиат!)

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.