Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

«Вплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності школярів»

дата публікації: . Надруковано у: Карантин/Плагиат

 


Автор розробки: Кубанська Наталія Володимирівна


 

У методичній розробці аналізуються шляхи впливу художньо-естетичної діяльності на духовний розвиток школярів

На даному етапі демократизації українського суспільства особливо актуальним є процес становлення духовності особистості. Саме система навчання та виховання молоді складає найважливіший соціальний інструмент збагачення духовності, формування художньої свідомості, смаків та ідеалів особистості. Одним із напрямків реорганізації змісту навчально-виховного процесу є гуманізація та гуманітаризація змісту освіти, збільшення ролі художньо-естетичного виховання як засобу творення духовного світу людини, розуміння нею безкінечності світобудови та її розвитку в Гармонії, Красі, Любові.

Доведено (В.В. Давидов, О.М. Леонтьєв, Г.І. Щукіна), що провідні фактори формування особистості становлять діяльність і спілкування. Теоретичний аналіз психолого-педагогічних досліджень (Б.Г.Ананьєв, Д.Б. Ельконін, О.М. Леонтьєв) допомагає виділити вікову градацію провідних типів діяльності дитини, таких як: предметна діяльність, гра, пізнавальна діяльність, спілкування, трудова діяльність. Але "психологи, як правило, випускають художньо-естетичну діяльність, яка заслуговує бути відзначеною як самостійна, а не похідна від трудової, гностичної діяльності та спілкування" [1].

Художньо-естетична діяльність є важливим елементом педагогічного процесу в школі. Через цю діяльність:

- здійснюється знайомство дитини з національними та світовими надбаннями культури, які знайшли своє відображення у різних видах мистецтва;

- розвиваються розумові здібності учнів, їх інтелект; збагачується емоційна сфера і культура почуттів;

- формується система моральних цінностей; з’являються можливості вибору дитиною виду і жанру мистецтва для творчості;

- розвиваються художні смаки, здібності, естетичні переваги.

 

 

Вкладення:
ФайлОписРазмір файлу:СтвореноЗмінено
Завантажити цей файл(ВПЛИВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.docx)ВПЛИВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ.docx 35 kB2015-11-13 13:122015-11-13 13:12
Добавить комментарий

Люди, участвующие в этой беседе

  • Думала не писать, но не могу мириться с тем, как откровенно, без зазрения совести, воруются чужие статьи и выдаются за свои! Наталья Владимировна, то, что Вы здесь выдаёте за «свою» методическую разработку, ни что иное, как статья «Вплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності молодших школярів» (Удк 378. 1 Т. С. Гужанова, кандидат філологічних наук, доцент; Н. Ю. Рудницька, кандидат педагогічних наук, доцент. Дата конвертації 07.09.2013; http://govuadocs.com.ua/docs/2945/index-402473-1.html).

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.