Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

ТРЕВЕЛ-ШОУ «ОРЕЛ ТА РЕШКА. ВІДКРИЙ ДЛЯ СЕБЕ ВЕЛИКОБРИТАНІЮ»

дата публікації: . Надруковано у: Виховна робота

ТРЕВЕЛ-ШОУ «ОРЕЛ ТА РЕШКА. ВІДКРИЙ ДЛЯ СЕБЕ ВЕЛИКОБРИТАНІЮ»

Виховний захід у літньому мовному таборі при

КЗНЗ «Гімназія № 15» м. Нікополя Дніпропетровської обл.

Іноземні мови в сучасному світі не розкіш, а необхідність. Знання іноземних мов дає можливість навчатися за кордоном, у кращих навчальних закладах світу, істотно піднімає розмір заробітної плати, розширює горизонти працевлаштування, робить людину вільною. Існує безліч способів вивчення іноземних мов. Але кращим вважається метод повного занурення у мовне середовище.

За словами викладачів іноземних мов, навіть добре засвоївши урок і вивчивши тему, у деяких школярів залишається бар'єр і вони не можуть застосувати свої знання на практиці. Подолати цей бар’єр допоможуть нестандартні форми роботи.Тому Міністерство освіти і науки ініціює великий загальнонаціональний проект літніх мовних таборів. Мета проекту – підвищити рівень володіння англійською мовою серед учнів усіх шкіл країни, зацікавити дітей, започаткувати моду на вивчення іноземних мов в Україні, привернути увагу суспільства до цієї теми.

"Відповідь біля дошки — міні-стрес для учнів, у випадку з іноземними мовами особливо. Деякі соромляться, бояться помилитися у формулюванні або вимові і вирішують не робити нічого. Наш проект спрямований на те, щоб стимулювати дітей користуватися іноземноюмовою і практикувати її в іграх, сценках та інших цікавих формах. Це не буде схоже на шкільні уроки. І, звичайно, за це не виставлятимуть оцінки", — говорить головний спеціаліст сектору мовної політики Міністерства освіти і науки Оксана Коваленко. За словами міністра освіти Сергія Квіта, головна мета проекту — навчити школярів спілкуватися іноземною мовою так, щоб вони могли не тільки підтримати розмову з іноземцями, але в подальшому і конкурувати як фахівці зі знанням мови.

 Оздоровчі табори, в яких учні перебувають після закінчення навчального року, трансформують  у літні школи вивчення англійської мови. Проведення дво- або тритижневої літньої школи передбачається на базі загальноосвітніх навчальних закладів протягом червня. Так на базі пришкільного табору при КЗНЗ «Гімназія № 15» м. Нікополя Дніпропетровської області створено літній мовний табір «Веселка».

 Вихователі та вожаті прагнуть показати дітям інший, відмінний від шкільного, стиль навчання іноземній мові. Виховна робота у мовному таборі «Веселка» базується на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи й полягає у проведенні кожного дня змістовної, цікавої, активної справи. Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежить від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності.

План  роботи мовного табору насичений різноманітними заходами, спрямованими на розвиток інтересу до вивчення англійської мови, історії та культури Великобританії.У таборі діти мають можливість спілкуватися іноземною мовою та застосовувати її у різних формах діяльності.

ПЛАН РОБОТИ МОВНОГО ТАБОРУ «ВЕСЕЛКА».

Дата

Зміст роботи

1. ТЕМА   «БРИТАНІЯ ТА ЇЇ  НАРОД».

 

Вступна бесіда «Відкрий для себе Великобританію». Перегляд відеофільму про символи  Великобританії.

 

Подорож «Стежками англійського алфавіту».  Торцювання свого імені англійською мовою.

 

Проектна робота «Народи Британії». Ознайомити з рисами характеру народів Великобританії: англійців, шотландців, валлійців, ірландців.

 

Вікторина «Відомі Британці».

 

Проектна робота «TheTowerofLondon».

2. ТЕМА   «СВЯТА ТА ТРАДИЦІЇ».

 

Інтелектуально-розважальна гра «Traditional SportsandGames».

 

Перегляд відеофільму про звичаї і традиції королівської родини. Вікторина «Royal Family».

 

Загальнотабірний захід «Орел та решка. Відкрий для себе Великобританію».

 

Пісенний марафон «Traditional Songs for Kids».

 

Проект «My Favorite British Holiday».

3. ТЕМА  «АНГЛІЙСЬКА КУХНЯ ТА УЛЮБЛЕНІ ЗАНЯТТЯ».

 

Перегляд мультфільму«MagicEnglish. Food».

 

Брейн-ринг «British Cuisine».

 

Читацький клуб «British Limericks and Fairy Tales».

 

Гра«Юні дослідники».

 

Групова гра «Чаювання»  розвиток навичок спонтанного говоріння, уміння вести бесіду за столом, закріпити знання етикету.

Перш за все дітей привертають змістовні культурно-масові заходи, яскраві дійства та особиста участь у всіх справах. Таким заходом було тревел-шоу «Орел та решка. Відкрий для себе Великобританію».

Сценарій заходу:

Тема. Heads or Tails. Discover Great Britain

Мета:

  • актуалізувати  та закріпити знання з теми «DiscoverGreatBritain»;
  • формувати комунікативну і соціокультурну компетенцію;
  • розвивати пізнавальний інтерес;
  • сприяти естетичному вихованню учнів;
  • виховувати почуття колективізму, естетичні смаки, людяність, повагу до народів Британії.

Обладнання: назви станцій, картки із зображенням страв різних народів, пазли, тісто для ліпки, фарби, карти та папір, ракетка та мяч.

Тип заняття:тревел-шоу.

Хід заходу

  1. Привітання

Good morning, my dear friends! Сьогодні на вас чекає надзвичайна подія — ми вирушаємо в подорож! Подивіться навколо себе. Як ви вва­жаєте, до якої країни ми зараз потрапимо? Right.Звичайно, до країни, мову якої ми вивчаємо. Це — Велика Британія.

Є острів на світі великий, красивий,

Країна казкова на острові тім.

А в ній є столиця в тумані у сивім,

Що назву Лондініум мала колись.

Тоді не було в ній ні парків зелених,

Ні замків казкових, ні блиску вітрин,

Лиш дивна природа й величнії скелі,

Дбайливо покриті туманом густим.

 

ІІ. Поділ на команди

Діти заздалегідь поділені на 9 команд:


  • Zorro
  • Royal family
  • Towersravens
  • Pinocchio
  • Robin Hood
  • Batmen
  • Lepricons
  • Ninja turtles
  • Wizards


  1. Пояснення правил
  2. Робота з картою
  3. Відвідування станцій та виконання завдань
  4. Підведення підсумків та нагородження переможців

Ведучий: Кожна  команда отримує карту, на якій зашифровані назви станцій. Ви повинні розшифрувати назви станцій і рухатися в порядку, вказаному на карті. На кожній станції за правильно виконане завдання, ви будете отримувати частину пазла. Команда, яка першою збере весь пазл, стане переможцем.

На стіні висить алфавіт для розкодування  мапи. Діти вписують відгадані назви станцій.

Station 1.YoungExperts

Проведення вікторини

Запитання для першого загону:

1.What colour is a taxi in London?

2.What is the capital of Great Britain?

3.Name places of interest of London  .

4.How many letters are there in the English alphabet?

5.English favourite food..

6.Name English holidays.

7.What time do the British drink tea ?

8.What is the name of the queen of England?

9.British favourite kind of transport.

10.The monster that lives in the lake of Scotland.

Запитання для другого загону

1. The most famous clock .

2.Name the biggest cities of England.

3.What parts does Great Britain consist of?

4.How is Ferris wheel in London called ?

5.Where does Royal family live?

6. What holiday do children dress like ghosts and witches ?

7. What holiday  do people hide eggs in the garden?

8.How do we call a bus in London?

9.What do the British put in their tea?

10.What do the British eat for breakfast?

Запитання для третього загону

1.How is English football called?

2.Where is the English crown kept ?

3.Who guards the Tower of  London?

4.Who is  William Shakespeare?

5.What flower is the symbol of England?

6.The most famous boy  wizard.

7.The most favourite kind of sports in England.

8. The highest  mountain in England.

9. The longest  river in England.

10.What holiday do the British celebrate on the 25th of December?

Station 2 KidsBand

Проведення пісенного марафону. Діти виконують вивчені англійські пісні під музичний супровід.

Station 3 TabYourName!

 Діти отримують фарби і папір для торцювання свого імені англійською мовою. 

Station 4 PlacesofInterest

Складання пазлів на тему «Визначні місця Лондона»

Station 5 Wordmaster

Написання слів на плакаті на тему «Discover Great Britain»

Station 6 Lets havefun!

Діти відгадують назви англійських свят за малюнками та розповідають про них.

Station 7 Lacrosse

Вожатий пояснює правила гри. Діти виконують завдання: добігти до фінішу, не випустивши мяч з сітки.

Station 8 English breakfast

Діти обирають серед страв країн світу традиційні англійські страви.

Station 9 Merry Alphabet

Ліплення літер англійського алфавіту з тіста

Команди показують зібрані пазли та отримують призи.

   Літній мовний табір – це не тільки чудова можливість для оздоровлення,цікавого та корисного проведення часу, а й для підвищення

мотивації дітей  до вивчення іноземної мови. Адже володіння англійською мовою та іншими іноземними мовами є важливим інструментом для зростання конкурентоспроможності нашої держави та її європейської інтеграції. Таким чином, у літніх мовних таборах дитина:

  • здобуває необхідні мовні навички;
  • непомітно долає мовний бар'єр;
  • удосконалює розмовну мову;
  • поєднує навчання із захоплюючим відпочинком.

Підготували вчителі іноземної мови: Есаулова М.В., Манохіна Ю.І., Сегедій О.В.

 

Добавить комментарий
  • Комментарии не найдены

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.