Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

презентація на тему "Диференціація звуків Р -Л"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

 


Автор розробки: Кобець Вікторія Петрівна


Мета :диференціація звуків Р -Л;

розвиток фонематичного сприймання;

розвиток дрібної моторики пальців рук;

розвиток звязного мовлення;

розвиток фонематичного аналізу та синтезу. 

Презентація розроблена для дітей віком 5-6 років.

Комментарий (0) Просмотров: 868

логоритмічне заняття

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

 


Автор розробки: Жадан Інна Володимирівна


Логоритмічне заняття з елементами логоритміки з дітьми 2 класу , які мають ФФПМ.

Комментарий (0) Просмотров: 660

Дидактичний матеріал "Пишемо без помилок"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед



Автор розробки: Нікітюк Ольга Іванівна


У презентації висвітлюється питання корекції дисграфії у школярів, внаслідок порушення мовного аналізу та синтезу, подається дидактичний матеріал.

Комментарий (0) Просмотров: 436

Дидактичний матеріал "Пишемо без помилок"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед



Автор розробки: Нікітюк Ольга Іванівна


У презентації висвітлюється питання корекції дисграфії у школярів, внаслідок порушення мовного аналізу та синтезу, подається дидактичний матеріал.

Комментарий (0) Просмотров: 419

Підгрупове заняття з використанням прийомів біоенергопластики, диференціація звуків ( з )- ( ж ).

дата публікації: . Надруковано у: Логопед



Автор розробки: Бараненко Світлана Анатоліївна


Мета: Формувати правильну вимову звуків ( з ) - ( ж ) в ізольованій вимові, складах, словах, реченнях;

Вчити дітей на слух і у вимові диференціювати звуки ( з ) - ( ж ), порівнювати їх за артикуляційними ознаками;

Закріпити поняття: глухий, дзвінкий, свистячий, шиплячий звуки;…

Комментарий (0) Просмотров: 820

підгрупове заняття

дата публікації: . Надруковано у: Логопед



Автор розробки: Бараненко Світлана Анатоліївна


Формувати правильну вимову звуків ( з )- (ж ) в ізольованій вимові, складах, словах реченнях.

Вчити дітей на слух і у вимові диференціювати звуки ( з ) - ( ж );

Порівнювати їх за артикуляційними ознаками, закріпити поняття: дзвінкий, глухий, шиплячий, свистячий звук;

Визначати правильну звукову…

Комментарий (0) Просмотров: 484

Розробка відкритого заняття з групою дітей з порушеннями письма та читання 2 клас

дата публікації: . Надруковано у: Логопед



Автор розробки: Разумова Тетяна Миколаївна


Розробка відкритого заняття з групою дітей

Дисграфія ФФНМ 2 клас

Комментарий (0) Просмотров: 355

Методическая разработка по теме: «Состояние развития устной и письменной речи у заикающихся учащихся младшего школьного возраста »

дата публікації: . Надруковано у: Логопед



Автор розробки: Прокопчук Анна Сергеевна


Обследование состояния устной речи школьников выявляет у большинства из них среднюю и даже сильную степень заикания, чаще смешанной формы.

         Голос тихий, фальцетный. Артикуляция звуков вялая, особенно не отчетливо произносятся гласные звуки, окончания слов. Темп речи чаще всего быстрый, у некоторых детей предельно замедленный. Данная разработка даёт понятие правильной постановки работы  с учащимися младшего возраста имеющими в диагнозе заикание.

Комментарий (0) Просмотров: 400

Методическая разработка по теме: «Особенности устной и письменной речи у заикающихся учащихся. Механизмы заикания »

дата публікації: . Надруковано у: Логопед


Автор розробки: Прокопчук Анна Сергеевна


Современная педагогическая наука выдвигает в качестве важнейшей задачи всестороннее развитие учащихся и прежде всего овладение ими культурной речи. Эта задача не может быть полностью решена, если в результате тех или иных причин нарушается одна из важнейших функций языка – средство общения. Последнее имеет место в случае таких нарушений, как заикание, общее недоразвитие речи и т. д.

Комментарий (0) Просмотров: 371

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.