Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

Індівідуальне заняття по розвитку слухового сприймання і навчання вимові з учнем, що має вади слуху

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Лапонова Тетяна Олексіївна


Робота по автоматизації звука [ф] та [м]в прямих та обернених складах …
Комментарий (0) Просмотров: 198

Індівідуальне заняття по розвитку слухового сприймання і навчання вимові з учнем, що має вади слуху

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Лапонова Тетяна Олексіївна


Робота по автоматизації звука [ф] та [м]в прямих та обернених складах …
Комментарий (0) Просмотров: 193

Індівідуальне заняття по розвитку слухового сприймання і навчання вимові з учнем, що має вади слуху

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Лапонова Тетяна Олексіївна


Звуковимова звуків [Ф], [М], диференціація звучання музичних інструментів …
Комментарий (0) Просмотров: 194

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Навчити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створюючи чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку р . Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, мовленнєве дихання, зорове сприйняття, мовлення, мислення. Стимулювати бажання говорити правильно. Розвивати товариськість, взаємоповагу. …
Комментарий (0) Просмотров: 218

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Мета: Учити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку [р].
Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, зорове сприймання, мислення, мовлення. Розширювати знання про навколишній світ. Стимулювати бажання говорити правильно.
Виховувати товариськість, взаємовідносини, повагу…
Комментарий (0) Просмотров: 206

Логопедичне заняття " Неймовірні пригоди з тигриком Риком"

дата публікації: . Надруковано у: Логопед

Автор розробки: Котлінська Ірина Миколаївна


Учити відтворювати вібрацію кінчика язика за наслідуванням. Створювати чіткий артикуляційний уклад (артикуляційну позицію) й слуховий образ звуку [р].
Розвивати синхроні дії мовнослухового і мовнорухового механізму, самоконтроль, фонематичний слух, зорове сприймання, мислення, мовлення. Розширювати знання про навколишній світ. Стимулювати бажання говорити правильно.
Виховувати товариськість, взаємовідносини, повагу один до одного.
ira ira
Комментарий (0) Просмотров: 230

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.