Увага! Цей сайт є архівом розробок з 2014 до 2017 року.

Свої нові розробки ви можете додавати на основному сайті "http://teacherjournal.in.ua/"

Відношення учнів першого класу до навчальної діяльності

дата публікації: . Надруковано у: Для ЗавУЧа

Автор розробки: Пушкар-Петренко Олена Дмитрівна


Молодший шкільний вік починається із шести-семи років і продовжується до одинадцяти-дванадцяти. Для розвитку особистості величезне значення має непорушна вимога, що йде вже не від сім*ї, а від суспільства, - ходити до школи. Прийняти роль школяра – обов*язок кожної дитини. Бути школярем – це значить виконувати правила і обов*язки, прийняті у школі, поводитись очікуваним чином: вчасно приходити, сидіти за партою, бути уважним, коритися вказівкам вчителя, виконувати завдання тощо.
Успішний початок навчання, вдала адаптація до нової соціальної ролі, безперечно, дуже важливі для подальшого життя дитини.
Велика роль у допомозі в адаптації дітей до школи виводиться психологу школи. Саме тому, психологічний супровід початкової школи згідно Державного стандарту початкової загальної освіти здійснює психологічне дослідження відношення учнів першого класу на початку і в кінці навчального року.
У процесі адаптації першокласників до школи виникає ряд труднощів:
-проблема в спілкуванні з однолітками та вчителями;
-зниження самоконтролю;
-емоційна збудливість;
-тривожність;
-симптоми соматичних захворювань (нервові розлади);
-занурення в себе.
З метою визначення успішності адаптації до навчання в умовах нової програми, було проведено дослідження ставлення до навчальної діяльності учнів 1-го класу Куч

Вкладення:
ФайлОписРазмір файлу:СтвореноЗмінено
Завантажити цей файл(Архив WinRAR.rar)дослідженнявідношення учнів першого класу до навчальної діяльності42 kB2017-02-15 17:092017-02-15 17:09
Добавить комментарий
  • Комментарии не найдены

© 2012 ТОВ «ВГ «ОСНОВА». © 2016 Учительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.  Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.